Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

 

Unit 21 - Brainshred

02.05.2008 17:42

Tuhle Texaskou řezbu jsem dřív znal jen z jejich myspace profilu a docela se mi zamlouvala tak jsem se rozhodl vidět jí na živo. Koncert mě naprosto odrovnal a tak jsem si hned sehnal cd. Od té doby ho sjíždím každej den a ještě se mi neoposlouchalo. Je to masakrózní mlátička, která vám rozbije hlavu jako když hodíte kokos na kámen. Hned první song "burn the days of time" s nástupem dravé kytary a kousavého křiku vás srazí na prdel. Kluci se s ničím neserou a celý album je jako parní vlak řítící se bez brzd rovnou z kopce s rozžhaveným kotlem, kterej musí každou chvíli vybuchnout. A hned druhá "tour withdrawl" vám hned z úvodu představí takový menší sólo a opět nehoráznou sílu. Rychlost a volume doprava na plno. Přebuzený kytary. To vše a ještě víc v "human oxen". Moje oblíbená. Je v ní hodně nápadu a energie. Plus krásný sóla a stylovej závěr. A ať už "let's have fun" se skvělím agresivním refrémem "circle-pit" nebo "soccer mom" s "hey mammy, you suck" je pro mě jedno z těch nejlepších věcí z punku všeobecně. Na tuhle kapelu nikdy nezapomenu. Ještě bych na závěr vypíchl hodně dobrej nástup v "empire laid to ruin" a v "brainshred". Jestli máte rádi pořádnej uřvanej punkcore, pak je pro vás tohle album a tahle kapela povinost.

Upoutanost:

Navždy..

Rok Vydání:

2007

Verdikt:

10/10