Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

Stza - Leftöver Crack (usa)

06.02.2009 18:08
Na otázky odpovídal Scott "Stza" Sturgeon (*4.3.1976)
 
Řekni nám něco o Choking Victim.
Na střední škole jsme měli s Alekem skupinu s nazvem No commercial Value. Alek se pak okolo roku 1992 připojil ke skupině s názvem Agent 99. Když jsme se pokoušeli Aleka nahradit na basu novým borcem jménem Sasha, tak zrovna druhý zpěvák opouštěl New York. Bubenik nebyl zrovna nejlepši. Vzali jsme naše dvě nový písničky a s naším bubenikem-kamarádem Johnem Dolanem jsme založili Choking Victim. Pujčil mi zdravotní letáček co měl nad pultem v obchůdku kde pracoval a to je jak jsme přišli ke jmenu Choking Victim (dusící se objeť), z letacku první pomoci co jsou v každé NYC restauraci.
 
Jak jste přišli ke jménu Leftöver Crack (zbytek cracku)?
Vymysleli jsme to, protože se nám to zdalo srandovni.
 
Vysvětli nám metamorfózu z Chocking Victim na Leftöver Crack.
Asi po 7 měsících, 10 písničkách a 2 show John začal být nervózní. Kamarad Skwert bydlel ve stejným squatu jako ja. Během zkoušení v řečenem squatu (Popeye's room, 5.patro) se Skwert poflakoval okolo a poslouchal nas. Zdalo se že zna naše písničky, tak bez toho že by se nas John zeptal, prostě podal Skwertovi hulky na bici uprostřed zkoušeni. Je to sranda, dlouho jsem měl tu kazetu z toho zkoušení a na první straně John hraje všechny písničky a na druhe Skwert, myslim, že tam máme nahrátej i ten rozhovor o předávání. Se Skwertem na bici se všechno dalo do pohybu daleko rychleji a staly jsme se docela sehraným triem. Pak Sasha zkončil a odešel na Západní pobřeži, tak se vrátil Alek. Pak přišel na závěr zpátky i Shayne, který zastupoval Ezra v posledních měsících existence kapely. Rozešly jsme se v den co jsme začali nahrávat a tak jsem dělal všechny kytary a vokaly na west Coast poté co zbytek kapely nahral basu a bicí, což by se bez Ezry neuskutečnilo. Bylo tam něco špatně s nahrávkami kytar který udělal, tak jsem je všechny předělával v L.A. Anyway. Chocking Victim se rozpadly, protože Skwert a já jsme měly osobní "umělecké" smýšlení. Posledni rok co jsme hrály spolu jsem skládal všechny písničky což se samozřejmě Skwertovy nelíbilo a tak skončily na Rock the 40.oz 7" a Mediocre Generica.
 
Jsou tu rozdíly mezi hudebním stylem Leftöver Crack a Chocking Victim?
V podstatě to byla stejná muzika, kterou jsme dělaly s CHocking Victim. Politické texty, melodická hudba, punk ska-crossed metal.
 
Popiš nám v rychlosti tvé současné členy kapely.
Brad Logan, kytara. Byl v L.A., když jsem tam nahrával Leftover Crack 7", ale už před tím jsem se s ním seznámil, když dohlížel na nahravku Choking Victim v New Yorku. Znal bubeníky, včetně AWOLa, který byl první bubenik v Suicidal Tendencies. Tou dobou byl ve spolupráci s Beastie Boys. AWOL dokonce jednou letěl přímo z konceru za svobodu Tibetu v Chicagu a na druhý den zkoušel s námi ve studiu. Viděl jsem video z toho velkého koncertu a všimnul jsem si, že se dokonce ani nepřevlékl, když s námi hrál, musel to pro něj byt opravdu dlouhý den. Alec byl od začátku náš basysta. Ezra se k nám připojil potom co odehrál dva roky v jiné kapele se Skwertem. Teď máme zpátky v kapele našeho původního bubenika Ara po 4 nebo 5 letech. Hraje na bicí taky pro Slackers.
 
Řekni nám trochu o vašem novém CéDéčku.
Tak především už není tak nové, ale je moje nejoblíbenějši. Jmenuje se "Fuck World Trade" a songy na něm jsou víc komplexní než věci od Choking Victim nebo na Mediocre Generica. Hodně to souvisí s tím, že jsem nebyl jediný kdo skládál songy pro tento disk, byl to výsledek daleko větší týmové spolupráce, než cokoli jiného na čem jsem se doposud podílel.
 
Která je tvoje nejoblíbenější písnička a proč?
Moje oblíbená na této desce je "Soon we'll be dead (brzo budem mrtví)" a "One dead cop (jeden mrtvý policajt)". Ta první, protože se mužu zaposlouchat a řict si "kdybych dneska umřel, alespoň jsem se v živote podílel na jedné krasné písničce", a ta druha, protože cítím, že mám veškeré názory na policii perfektně nacpány do dvou veršu a refremu a i hudba jekurevsky dobrá.
 
Vyjmenuj nám několik kapel které ovlivnily vaši muziku.
Reagan Youth, CRASS, Subhumans (U.K.) kvůli politice, the Beatles kvůli melodiím, Jawbreaker a barevný rozsah jejich crust-bandy a kvůli vokálům.

Sturg by rád poznamenal, že během této časti interview byl totálně na sračky.
 
Máte záruku na výdělek za koncerty?
Dáváme přednost procentům z tržby na listcích, protože víme, že hrajem v určitých místech kde kluby dávaji většinou radši podíl z tržby než záruku. A když víme, že budem dobří v určitych městech, jsme spokojenější s "dejte nam 85% misto 75% a 1000 dolarů". Jsme radši, když dostanem víc procent z tržby a žádnou záruku, protože většinou na vstupném vyděláme docela dost.
 
Jaký máš názor na "policejní stát" kterým je Amerika právě teď - Big Brother s kamerami na každém kroku.
Je to opravdu policejní stát. Žijeme v zasrané společnosti kde všechno co děláme musí být sledováno a monitorováno. Každý má na sebe spis, že je proti vládě a dokud se to nerozpadne tak to bude horší a horší. Společnost a kriminalita bude horší a horší, protože vláda omezí podporu, pracovní příležitosti,.. oni omezují všechno. A když se tohle stane, přibude lidí co budou páchat zločin. A čím víc se to bude dít, tim víc se tato země stane policejním státem kvuli chaosu který zločinci vytvoří. Já nejsem zločinec, ale taky příliš neuznávám zákony. Nakonec každý sbalí svých pět švestek a odejde do jiné země, protože tahle bude pro ně neůnosná. Myslím, že se vláda snaží tuto zemi zničit a pomáhat jenom bohatým.
 
Zbytek textu bohužel ještě není přeložen.
 
 
14.8.2006