Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

George - Profalaktix (usa)

18.02.2009 22:17
 
Podařilo se mi kontaktovat americkou úderku Profalaktix z New Haventonu v Connecticutu. V této době bohužel nejsou aktivní, ale není uplně vyloučeno, že by to dali zase dohromady. Na otázky mi odpovídal zpěvák George tak doufám že jsem všechno pochopil tak jak se mi to snažil říci:
 
1. Dobrá. Má první otázka. Kdy jste začali a kdy jste odehráli svůj první koncert?
Naši první show jsme odehráli 19.prosince 2003. Chci říct že jsme začali někdy v době mezi červnem a srpnem tohoto roku
.

2. Řekni mi něco o členech kapely.
Když jsme začali Josh právě končil s jeho kapelou The Misjudged. Brandon byl na chvilku pryč od Down For The Count. Mark nehrál v kapele od jeho krátkého působení u Vendetta a já (George) jsem nebyl v kapele roky. Já a Mark jsme se setkali na den svatého Patrika v Elm City (New Haven, Connecticut, USA) ožrali jsme se na sračky a rozhodli se, že je zapotřebí založit kapelu. Takže jsme si párkrát zavolali a tak nějak jsme začali.

3. Jaké bylo vaše nejlepší vystoupení a nejlepší kapely s kterejma jste hráli?
Myslím, že tohle by záleželo na tom kdoho by ses v kapele zeptal, ale pro mě je favoritem show kde jsme hráli s The Restarts. Markovy se podařilo podplatit Restarts a dostat se do hracího času. Punkáči zbourali snad všechny kapely. Plus samozřejmě jsme všichni viděli the Restards, takže to byla skvělá show.

4. Proč název Profalaktix?

Haha, mrkni na google nebo se podívej do slovníku. Správně se to vlastně vyslovuje "prophylactic". Domnívám se, že to byl dvojí záměr pravého názvu. Podívej já viděl kapelu jako "ochranu (protection) nebo obranu" proti zasranejm crust kapelám který se zdáli být proti našemu státu. Connecticut byl vždycky známej kvůli Hardcore bandám a crust bandám a naše kapela je/byla velmi anti-crustová. Pokud jde o druhou část názvu, je to vlastně jiné slovo pro kondom, haha. A protože to slovo nikdo nepoužívá řekl jsem si, že to bude perfektní.V té době jsem jsem tomu ještě foneticky změnil pravopis a tak to máte.

5. Jak moc jste spokojeni s vaším albem Our Struggle?

Hodně usilí jsme dali do Our Struggle. Natočili jsme celé album u našich kámošů uprostřed zimy. Na tom místě nebylo žádný teplo a já jsem byl většinu času nemocnej. Chěli jsme udělat opravdu všechno aby to vyšlo. Po dnech nahrávání, nespočet pivek, pár dohadů a pěstních soubojů bylo hotovo. Jsme všichni docela spokojeni s tím jak to dopadlo.

6. Co plánujete do budoucna?
Pokud jde od budoucnost není to zrovna na místě. Je otázkou zda se dáme dohromady a budeme chtí zase všichni hrát. Měly jsme problémy s rozvrhy, osobní problémy a tak dále, ale já říkám nikdy neříkej pokud jde o hraní a cvičení.

7. Chtěli byste vzkázat něco českým fanouškům?

Pokud se vám nelíbí kapely kolem vás tak ZAČNĚTE S VLASTNÏ. Naše kapela byla v podstatě o znechucení z kapel a lidí který jsme nenáviděli. Taky když budete dělat svoje songy, nestarejte se o to jaký styl všichni hrajou a nemyslete si že to bude populární. Nejduležitější je pamatovat si, že dělám něco co mám rád. Seru na všechny ostatní. Stay proud, stay pissed, stay punk! (zůstaň hrdý, zůstaň naštvaný, zůstaň punk.)