Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

Brutal Dildos (usa)

21.09.2009 23:52
Takže zase tu máme další rozhovor tentokráte s Americkou punk-rock kapelou Brutal Dildos. Rozhovor mi poskytli všichni 4 členové, ale vězte, že dělat rozhovory s americkejma kapelama není jednoduchý (spousta slangu) a tak omluvte asi dvě věty který jsem nepřekládal aby jsem nenapsal něco co není pravda.

1. Kdy jste začali hrát? A kdy byl váš první koncert?

MAX: Halloween '78
JOHNNY: Nejsem si jistej, byl jsem napřed fanda a chodil na všechny jejich koncerty, připojil jsem se ke kapele před pár lety.
KARL: Začali jsme zkoušet v Maxově garáži v roce 2004, první koncert byl v roce 2005.
PETER: Začal jsem s kapelou před 4 roky v roce 2005.

2. Řekněte mi něco o sobě.

MAX: Johny smrdí, italion not so stallion (překladatelský oříšek), trochu tlustej a s blbejma kérkama. Peter je chytrej, ale stejně je vlastně hloupej jak taška kladiv.Má hezkou basovou kytaru. Karl je výbornej kytarista a má talent.Píše většinu songů. Max je totální blbec, hlasitej, pohlednej, něco v tomto smyslu.
JOHNNY: Max to více méně shrnul. Přidal bych jen nějaký problémy s chlastem a drogama.Zamlouvám si většinu show tady v Milwaukee s mojím přítelem Bertrandem (druh chlastu).
KARL: Peter je chytrej, Max dělá sračky, Johnny domlouvá koncerty, je prostý a tančí jako indián, já hraju kytaru.
PETER: Mám "punk-rockovou" kérku na rameni, ale myslím si, že punk rock je stupidní.Vám ukážu jak jsem chytrej.Mám rád glam, powerpop, Nancy Sinatra a Beatles. Pracuju v obchodě s poravinama. Myslím si, že je stupidní, když si lidi dávají na myspace věk jako "77" (příčina 1977 chápete?). Protože za deset let to bude 87 a 1987 je vopruz.

3. Jaký bylo vaše nejlepší vystoupení a s jakejma best kapelama jste hráli?

MAX: Každá naše show řekl bych je lepší než ta před tím. Jsme stále lepší.Ale naše nejlepší show byla ta poslední cesta do Denveru v Coloradu. To bylo skvělí.Na stupnici od jedné po úžasné to bylo úžasné.Nejlepší kapelky s kterejma jsme hráli byly; the Agrestix (quad cities, Iowa), Chernobyl Babies (Grand Rapids, Michigan), The Rippers (Oklahoma City, Oklahoma), Damage Case (Dallas, TX).
JOHNNY: Nejsem si jistej která show byla naše nejlepší. To je těžký soudit na podiu za bicíma.Ale vždycky byla prdel v Denveru, Green Bay, kdekoliv v Texasu, Philly a všude kde příjdou lidi a chtěj dělat párty a to je to proč to chceme dělat. Nejlepší kapely s kterejma jsme hráli byly v poslední době Uproar, the Rippers, Agrestix, Violent Affair, Chernobyl Babies, Night Seige, Brass Tacks, Damage Case, Restards.
KARL: Nejlepší koncert byl v zimě v Indianapolis v roce 2007 when all the naked chicks blew every member for being so awesome and punk rock. Nejlepší kapely s kterejma jsme hráli byly Brass Tacks, Uproar a Restarts.
PETER: Bylo hodně dobrejch show. Ta nejlepší v poslední době byla pravděpodobně ta v Denveru s Kill City Bombers, pravděpodobně jedna z nejlepších show co jsme kdy hráli.

4. Proč Brutal Dildos?

MAX: Nesnáším tenhle název. Je to otřesnej název pro kapelu. Kurva, já zapoměl to je název naší kapely, mno myslím, není to zas tak špatný.
JOHNNY: Nás kámoš to pojmenoval po úžasném Anal Fuck mrkni na to.Blbí jméno, ale nikdy ho nezměníme. Nasere to spoustu lidí a to je to.
KARL: Jméno Brutal Dildos vymyslel ožralej, zcrackovanej, feťáckej kámoš.
PETER: Je to jméno jedné úžasné webové stránky. Myslím si, že to fakt úžasné. Je tam video kde jedné holce vyleze tlustý střevo, když si vyndává robertka ze svýho zadku. Zábava pro celou rodinu. Co se týče názvu naší kapely, nikdo z nás si ho nevybral, bylo napsaný na letáku pro naši první show, a je to fakt debilní název pro kapelu. Dobrý stránky ale..

5. Co si myslíte o americké punkové scéně?

MAX: Je úžasný když přijedeš hrát do města, kde tě lidi uvidí, zamilují si tě a pak se na tebe vracejí. Pak to řeknou svým kámošům a tak dále..Lidi tady jsou oddaný a maj tě rádi, opravdu rádi a podporují tě.Byl bys překvapenej z toho množství pankerů. Tady je najdeš v každým městě.
JOHNNY: Myslím, že to chodí přes různý fáze, kdy hodně lidí je cool for punk-rock, pak jsou chvíli retardovaní a kecaj samý hovna. Co je starý tak to nenáviděj. Ale zároveň je tady hodně lidí co se držej pořád na 100% a pořád se zlepšujou.Milwaukees je dobrý, je tady dobrej mix mladejch a starejch punků což je dobře vidět.Vidím to hodně v Evropě, staří punks a skins, je to fain vidět to.
KARL: Prošla vzestupy a pády ale teď je definitivně znovu nahoře.
PETER: Americká punková scéna je kurevsky debilní.Punk-rock je obecně debilní. Zničí ti život To udělá, budeš chtít nosit koženou bundu a srát na všechno. Poslouchat nudnou hudbu a jít na vysokou. Poděkuješ mi později.

6. Vaše plány do budoucna?


MAX: Japonsko!
JOHNNY: Snažíme se dostat do Japonska. Možná následující červenec, doufáme. Pak U.S. turné po východním a západním pobřeží.Evropa určitě. Musíme být v Evropě a pak další 7" to pak budu docela šťastnej.A nevykopne mě moje přítelkyně z našeho baráku.
KARL: zkusit neumřít.Vydat další nahrávku a žít s mámou a tátou už navždycky.
PETER: V příštích pěti letech chci být buď mrtví nebo randit se supermodelkou.

7. A na závěr. Chcete něco vzkázat českým fanouškům?


MAX: Milujeme vás. Stay punk.
JOHNNY: Nevěděl jsem že jsme měli české fanoušky.Byl jsem požádán o tohle interview to je kurva užasný.Vemte si tam nějaký naše nahrávky a mi pak přijedeme zahrát. Bude to kurevsky skvělá párty s náma. Jednou jsem byl na letišti v Praze. Jsem do značné míry český občan.
KARL: Díky za podporu americkýho punk-rocku a ať ti český děvky lízaj už navždycky koule.
PETER: Czech yourself before you wreck yourself.