Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

5.6.08 Olomouc - Kingdom (usa), Anchor (swe)

06.06.2008 19:23

Takže bratři a sestry. Včera se mi podařilo překecat Peťana aby jel semnou. Dorazili jsme okolo 8 do klubu 15 minut. Na baru jsme si vyžádali kofolu (která vůbec netekla) a šly si sednout k jednomu ze stolů. Za chviličku se začali kolem nás stavět distra. A my byly v obležení kapely Kingdom. Nacož jsme si nestěžovali. Začali hrát češi. Vůbec nevím jestli to byly Nidal nebo Spes Elektra. Vedle nás totiž bylo veselo. Basák Rambo donesl zpěvačce Davin sedmičku mattonky a začal jí natšeně vysvětlovat jak mu jí otevřeli (mno jo když ve státech maj všechno šroubovací). Za chvíli se z baru vrátila i Davin a ukazovala to samý. Byl jsem v tomhle klubu prvně takže jsem hledal hajzl. Naštěstí jsem potkal Beťu a ta mi ukázala cestu. Vrátil jsem se ke stolu a pokecal s klukem co seděl u jednoho distra. Říkal že je z polska a že se s nima vydal na cestu před třemi dny kdy hráli u nich. V pohodě týpek. Na poláka. Hrála druhá česká kapela. Fakt nevím kerá. Mrkli jsme na ty distra, na obrázky týranejch zvířat a Peťas si koupil triko Kingdom. Najednou se objevil Jarda. Vůbec jsme nechápali páč Jarda jede hlavně na grind-core a vůbec mu nevadilo zaplatit 120,- za HC. Když jsme mu vysvětlili co jsou ty lidi kolem a co je to sXe velice se pobavil páč je strašněj pijan a řezník k tomu. Zalíbilo se mu tam triko s nápisem "It's ok. Not to drink". Byl k nezadržení. To už se chytali Kingdom. Nazvučili a já nechápal co ta holčina na tom podiu dělala. Byla radost se na ní dívat. Hráli pořádnej hard-core a Davin si to dávala jako sviňa. Zahráli asi tři covery, pak jsem tam pochytil něco o právech zvířat a Davin nám všem říkala jak je ráda, že můžou hrát po evropě. Pak nastali nějaké menší problémy s kytarovou hlavou a kapela se asi po dalších dvou songách poroučela. Byl to dobrej masakr. Chtěl jsem s ní foto, ale ona řekla ať chvilku vydržím, že si trošku vydechne. Omluvil jsem se a ještě omrkával distra. Venku jsme slyšely v ulici u mého auto strašný řev. Vypadalo to tak na 10 chuligánů. Nakonec se z toho vyklubal ožralej Jarda. Vrátili jsme se dovnitř. Bohužel nám Davin zmizela a my nemohli čekat páč jsme brzo vstávali do práce. Je mi to líto, ale třeba příště. Sorry kapele Anchor, ale ty už jsme neviděly.

Fotky: maybe later
Kapely: Anchor, Kingdom, Nidal, Spes Elektra
Klady a zápory:
+ Davin + zbytek kapely Kingdom
- vstávačka do práce
Verdikt: 6/10