Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

3.5.2008 Olomouc - Punk Floid, K.P.S., ..

04.05.2008 11:45

Takže je sobota čtvrt na osum a já vyrážím z domu a nábírám Peťana. V Olomouci se ještě stavujeme pro vlčáka a jeho kámoše. U klubu zaparkujem a lezeme dovnitř. Hned u baru stojí Kokino kterej nás hned skásnul. Dáváme pivko, sedíme a kecáme. Pomalu začínají chodil lidi a já se dostávám do té správné nálady. Pokecám ze všema známejma i neznámejma a začínají se chystat Session. Šly jsme je zkouknout k podiu. Zvukař nevím co dělal, ale kopák prostě přeřvával rytmičák. Jinak kytara mohla bejt taky víc zesílená a víc gainu by jí taky neškodilo. Ale možná jí tak mají kluci schválně. Nevím. Další pivo a nálada je zase o kousek veselejší. Začínám opět dělat své nechutné kreace při songu "pánská jízda" a střízliví Peťan (protože mě vezl zpátky) je ze mě na prášky. Jen tak lítám po klubu a zase vykecávám s lidma. Na podiu se stěhují Sex Deviants. Zpěvačka je kočka a nebála se svůj hlas pořádně přiostřit. Jenže pak se nálada otáčí o 180°, když u baru zahlídnu meddi. Sevře se mi hrdlo a nevím co mám dělat, takže se zase chovám jako idiot. Deviants dohráli. Stojím s klukama u baru a ti mě pořád burcujou ať jdu za ní. A já to fakt udělám. Omlouvám se jí a ona to bere. Jenže pak slušně ukončí rozhovor a mě je jasný, že se semnou nechce bavit. Což samozřejmě schytali nějací lidi co stáli u podia a dostali spršku pivem. To nejlepší co pro ni můžu udělat je neudělat pro ni nic. Nesmím jí mít rád i když jí mám strašně rád. Tím pro mě koncert nabírá debilní náladu. Kohout plaší smrt začali hrát. Mám je rád, ale vyděl jsem jen první song a pak jsem si prostě musel osamotě sednout a přemýšlet. Přišla za mnou Milky a troška mi spravila náladu. Ale to už na podiu stojí Punk Floidi. Začali sypat svoje klasiky a tak neodoláváme a skáčeme do poga (to mi připomíná, že bych si měl umýt boty). Je to klasika, takže si to ještě užíváme. Songy jako "má jí šedou" vás prostě pokaždý rozhoupou. Jenže pak se nějací borci cpaly na podium a když jsem uviděl, že už zavazí v hraní, tak jsem je slušně vyprovodil dolů. Ještě než dohrajou PF tak kecáme s klukama na baru. Vidím, že meddi je celá ospalá a odchází se svou bandou domů. Je mi opět jako kdybych měl klíště na rohovce. Mrdáme na to a valíme taky dom. Ještě zavezeme Natálku a Pakoše. Peťa se vyhodí u sebe doma a já ten kousek už nějak dojel. Usínám v myšlenkach na ni..

Fotky: Tady

Kapely:
Session
Punk Floid
Kohout Plaší Smrt
Sex Deviants


Klady a Zápory:
+ Domácí prostředí (takže spousta známích), ráno nemít kocovina
- pivo, kolísavá nálada

Verdikt:

9/10