Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

23.5.08 Olomouc - Problem (sk), Empty Hall Of Fame,..

24.05.2008 21:01

V pondělí mi zavolal Šany, že jim odpadly RAF a tak jestli bysme nezahráli. Samozřejmě jsme to vzali s nadšením a nedočkavě v kalendáři vyhlíželi pátek. O půl sedmé jsme se srazili u zkušebny. Naházeli jsme si věci a vyrazili. V Olomouci jsme vzali útokem Electro World a vysekali jsme ze směny našeho kytaristu Ondru. V Esku jsme se potkaly s Šanym a s klukama z Problému. Ti už samozřejmě kalili festovně. Pučili nám hodně drahý vybavení za což jim nesmírně děkujeme. Do klubu začali proudit nějací lidi a tak jsem pokecal s Bětuškou a Rybičkou. Nazvučili jsme a čekali do půl desáté. Pak jsme začali hrát. Čím dýl jsme hráli tím míň lidí stálo pod podiem. Což je myslím přímá úměra. Nebo ne? A protože lidi dělaj koncert, tak není příjemný, když na vás jen koukaj a nehejbou se. Ale abych všem nekřivdil tak pár masakristu se tam pod podiem vlnilo. Po nás začali hrát Empty Hall Of Fame a já začal konečně kalit. Jdeme do backstage na společnou foto a co nevidím Tomáš ještě s někým stojí na střeše eska a skáčou na hromadu mulčovací kůry. Parkour jako svině. Takže jde se na to foto. Na hromadě posečené trávy která už hnila to nebyl zrovna nej nápad a tak si tam jen kluci naskákali což byl taky celkem mazec. Jedna fotka a vybili se baterky ve foťáku. Mno nic šlo se kalit. Empty si to na podium docela dávali. Vinca tam běhal s kamerou, já jsem hledal někoho koho bych obtěžoval a zbytek si vylíval mozky na baru. Naskočili Problem. Hráli o několik tříd víš. Musím pochválit. Hezký sóla, hezký bicí. Šlapalo jim to dobře. Já už se celkem motal a tak jsem samozřejmě dělal pičoviny s ostatníma. Začali hrát Session. A tak dlouho jsem si vynucoval song "pánská jízda" až ho nakonec zahráli né dřív ale podle playlistu. Pořádně jsem si zaskotačil a pak hůra domů teda vlastně rozvážet lidi. Naštěstí byly všichni po cestě. Akorát Pakoše jsme pak ještě vezli do Prostějova. Byl to supr koncert a ještě suprovější lidi na něm.

Fotky: tady
Kapely:
Problem (sk)
Empty Hall Of Fame
Abnormal
Session

Klady a Zápory:
+ Kluci z kapely Problem, Heineken- nejsou
Verdikt:

10/10