Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

23.4.08 Brno - Unit 21 (usa)

23.04.2008 23:59

Dneska byl zkurveně dlouhej den v práci. Šťourání se v zasranejch zemákách (který by ani nikdo nechtěl, kdyby je viděl takový) a přemýšlení o večeru nebylo o nic kratší. Pořád jsem byl na vážkách. Jet nebo nejet a s kým? Volal jsem Peťanovy a ten šel na noční. Pak jsem psal Pakošovy, ale ten nemoh. Nakonec jsem překecal bubeníka Toma a v sedum jsem ho vyzvedl. Vyjely jsme po dálnici na Brno a pěkně si to srali k Muzaku. Když jsme dojeli tak jsem samozřejmě nemoh najít kde to je. Tak jsme hodnou chvíli bloudily a lidi vůbec nevěděly, protože jsem se místo na Muzak ptal na klub Muzika. Nevadí hodní lidi nás nasměrovali aspoň k ulici v které to je, ale bohužel nás posílali na opačnou stranu. Zavolal jsem Barušce a ta nám řekla správný název a místo. Ještě jsme chvíli bloudily a pak hurá objevil se Muzak. Po cestě jsme potkali ještě nějakýho plešouna, kterýmu jsem se moc nelíbil, ale já ho mrdám do ucha. Vlezli jsme dovnitř a zaplatili 80 korun českých. Spíš než klub to byla taková hospoda. Všechny piva stalí stejně a avizovaná kofola hned u vstupu za 15 se na baru prodávala za 20. Chvíli jsme se jenom tak poflakovali. Pozdravil jsem pár známích a už se chystali Unit 21. Když naladili kytary, tak se nás nějak zmateně zeptali jestli dostanou mikrofóny a ptali se kdepak je "Martyno". Načeš jeden vtipálek odpověděl "he takes a money and go away".

Potom však výčepní popadl stojany a už se prodíral davem dopředu. Problém vyřešen. Palba mohla začít. Přiznávám se, že až tak neznám Unit 21 takže názvy songů kromě novinky "destroy" (snad jsem to slyšel správně) nevím. Po asi dvou songách se objevil Kejkla a začal dělat show. Nejdříve si zaplaval na rukou, poté s dalšími členy "mad pigs" potlačil dav o pár metru dopředu, nechal zaplavat zpěváka a nechal se dokonce vyzvednout i s židličkou na které seděl. Corey stále jen opakoval "it's a amazing" a myslím, že na Brno nezapomenou jen tak. Zvuk byl překvapivě dobrý. Myslel jsem, že to v takovejch prostorách bude horší. Kytarový sóla byla vražedná a tempo bicích rychlejší než kadence samopalu vzoru 24. Do toho všeho ještě řev Coreyho a ostatních členů. Myslím, že se jedná o špičku v daném žánru. Jen bych možná vytkl sloky, které se mi zdáli dost monotoní. Ale to je maličkost. Takhle kapela má přeci na starosti útok a né žádný přeslazený limonády. Koncert musel zkončit v deset páč noční klid. Prohodil jsem ještě pár slov s Kejklou, spočítali jsme díry ve stropě od těžkejch bot, blikl jsem se se singrem a nabrali jsme kurz Olmiko.

Kapela:

UNIT 21

Klady a zápory:

+ Unit 21, Kejklova exhibice, borec co vypadal jako Kokeš s dlouhejma vlasama

- nutnost skončit v 10

Verdikt:

8/10