Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

19.9.08 Brno - Destruct (usa), Mad Pigs, Demarche

20.09.2008 19:33

Takže když jsem konečně zkoničil v práci a došel domů. Nebylo moc času. Rychle jsem na sebe naházel nějaký věci a hurá na vlak do Olomouce kde jsem se potkla s Francem, Bětuškou a Pecou. Nakoupili jsme lahváče a hurá směr Brno. V Prostějově se k nám ještě přidal Mara. Cesta celkem utekla a do Yachtu jsme se taky dostali celkem rychle. Dole ještě nepouštěli takže hurá na horu na pivko. Pokecali jsme a pak už dole votevřeli. První kapela byla IntruderSS. Negr v ní dělal zpěváka což jsem nevěděl. Pak si jen vzpomínám že začali hrát Mad Pigs já si pořádně zablbnul pod podiem a když jsem při songu "kecy" skákal z podia a pak spadl mezi lidi trvalo jim docela dlouho než mě vytáhli tak jsem samá modřina :o) Během pauzy jsem se pak už jenom válel ožralej uplně všude.. na cestě v kamení na schodech kde jsem zaslechl jak nějakej týpek říká. "teď ho tak trefit do hlavy" na což jsem po něm vystartoval ale pak asi zmizel nebo co já si to moc nepamatuju.. Šel jsem zpátky dovnitř a po cestě potkal nějakýho týpka tak sem si řek že pokecám. Nacož začal valit anglicky a pak z něj vylezlo že je to bubeník destruct. Pokecali jsme a pak už šly hrát. Opět jsem si zablbnul pod podiem a pak už si nic nepamatuju. Jen že mě zbudili když už byl klub prázdnej. Pak už jsem jen kosil. Nějak jsme dojeli na nádr a v nějaké metalové hospodě jsem spal až než nám jel vlak. Super akce :o)

Plusy: Totálně všechno bylo ok

Mínusy: Totální kolaps organismu

Verdikt: 10/10