Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

19.4.08 Ústí nad Orlicí - Mad Pigs, Čertůf punk,..

20.04.2008 20:11

Sobota 15:46 přichází mi sms od Houby "buď o třičtvrtě na šest na nádru jedeme na koncert..". Měl jsem docela chuť, protože jsem nebyl s nima včera. A tak neváhám a vydávám se do Olomouce na nádraží. Vlezu do haly která je plná nácků. Rychle se schovávám za automat s občerstvením a volám Houbovy. Od toho se dozvídám, že se právě před chvílí dozvěděl, že Fuhrer má narozky a že naši plešatí kamarádi budou pochodovat Olomoucí. Rychle od tama vymizím a jedu tramvajkou za Houbou na autobusák, kde se potkám jak s Houbou tak s Bětuškou. Tam přemýšlíme jak budeme postupovat dál. Bětka pak zavolá jednomu kámošovy (který v autě pouštěl songy s texty jako "Tělo samé sval, prase posnidal" :o) a ten nás za 400 kila hodí do Zábřehu odkud pokračujeme dál vlakem. Dojedeme do České třebové, kde nakupujeme nějakou forsáž a přesedáme na vlak do Ústí nad Orlicí a pak ještě místní lokálkou jedeme do Černovíra. Začíná mě bolet hlava. Konečně dojdeme k hospodě u Bobše kde se každý diví proč se na takovej koncert táhneme až z Olomouce. Zaplatíme 9 pětek a koukáme do sálu který je překvapivě docela velkej. Propásli jsme první kapelu E.N.D. a na podiu už se chystaj hradecký buchty zahrát jeden vál od Clash "Should I stay or should I go" jako bonus. Nějaký chybičky tam byly, ale jinak musíme pochválit. A to už se připravují Mad pigs. Já zkouším místní pivo který mi teda moc dobře nedělá a hlava mě začíná bolet čím dá víc. Běheme setu dvakrát vyletí pojistky, ale nálada kvůli tomu neopadá. Sál je celkem narvanej a MP dokazují proč jsou tak dobří. Vály jako "kecy" nebo "liar" plus Kejklova neposednost rozhoupe každýho. Dávám si kofolu a loučím se s brňákama. Na podiko se chystá Čertůf punk. Palica se mi div nerozkočí a tak si sedám a chrápu na jednom stolu. Čerťákům jednou taky vyletí pojistky a mě probouzí vál "No Future". Houba zase někde náháni holky, Bětka kecá s hradečákama a já zase zalamuju. Probouzím se až na další kapelu P.L.H. která zahajuje svůj poslední song a tím je cover od the Casualties "for the punx". Na podium vtrhne hradec a zvukař vypíná mikrec, který zapíná až když se nálada uklidní a na podium stojí jen muzikanti. Já jsem vyspinkanej do růžova a tak jsou na řadě ostatní, kteří už všude polehávají. Hraje poslední kapela Myrmydons, protože Pilsen Dogs nedojeli. Je to už jen taková úspávačka, ale potěšil mě song "stín a prach". Bětka a Houba zalomili. Čekáme na první vlak a jen hradec dělá bordel :o) Asi o třech ráno se nám podaří sehnat číslo na taxi z Ústí který nás za kilo hodí do nějaký nonstop putiky. Sedíme tam asi do pěti a pak hurá na vlak do Třebové a pak konečně do Olmika kde dojíždíme v 7:00 ráno. Koncert byl pro mě celkem o hovně, protože mě fakt šíleně bolela hlava a tak sem ani nechlastal plus to únavný čekání takže bez voltů.

Fotky: Tady

Kapely:
Čertůf punk
Existence nové doby
Mad pigs
Pilsen Dogs - nedojeli
P.L.H.
Myrmydons

Klady a zápory:
+ Mad Pigs, slečna na baru, cover od Casualties, tančící borec v džisce
- Bolest hlavy, hnusný pivo, náckové v OL

Verdikt:

3/10