Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

Verdikt:

6/10

14.12.2009 Olomouc - Sham 69 (uk), Cirguz, Barockers

15.12.2009 15:20

Tak se zase po nějaké době stalo, že v Olomouci hrála zahraniční punková legenda. Ano správně tou legendou myslím Sham 69. Původně to pro mě bylo spíš z povinosti tam dojít, protože „šemi“ zrovna neposlouchám, ale nakonec to byla příjemná podívaná. Ale hezky po pořádku. Pěkně nám přituhlo a tak jsem do klubu od auta kurevsky vyzmrzal kde vevnitř hned u prvního stolu u otevřenejch dveří nebylo o moc líp. Menší pokec s kámošema a hurá na Barockers. Borci se fakt hledali až se našli. Uplně moc tihle kluci k sobě sedí. Marky má dost oprsklí vokál a přirovnal bych ho rozhodně ke kapele Buzzcocks a jejich „fallen in love“ kterou tuším že mají Barockers taky ve svém repertoáru. Pro mě příjemný poslech, ale nejsem zrovna fanouškem 77‘ a tak mi pomalejší rytmus bicích nesoucí se celým koncertem kromě tuším jednoho rychlejšího songu moc neseděl. Další kapelou byly Cirguz. Jako měli to celkem asi sehraný tu hudbu, ale zdálo se mi, že co se týkalo projevu vizuálního tak hodně přehrávali. Pořád jako nějaký pohlavky a silácký pózy. Jako patří to k tomu, ale tohle nebylo vůbec přirozený, a připadlo mi to hodně jako nucený. Mno a pak přišli na řadu Sham 69. Staří pardálové takže není divu, že hráli o několik tříd víš než předchozí dvě kapely. I když z původní sestavi tam zbyl jen kytarista tak i ostatní členové podle vrásek v obličejích zažili jistě hodně krutý párty v dobách kdy většina z nás nebyla ještě na světě. Zpěvák Tim V se snažil komunikovat s publikem který bylo až na pár ultra fans dost chladný. Předvedl nám kolik toho umí z českých slovíček a prozradil na sebe že si vzal češku. Hráli asi všechny svý hity a dokonce dali zavzpomínat na the Clash. Kdy Tim V prohodil něco o tom že s Joe Strummerem chlastli a na počest zahráli „white riot“. Basák si to pěkně dával a někdy jsem teda hleděl co s tím nástrojem dělá. Tim hodně nechal zpívat lidi a tak měli aspoň nějaký zážitek. Ještě pár hitů jako „borstal breakout“ a kapela odchází do zákulisí odkud se po pár vteřinách vrací. Ještě pár songů a na závěr „if the kids..“. Parádní večer kterej za to fakt stál.