Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

11.8.08 Brno - Born to Lose (usa), Phantoms on fire

12.08.2008 18:04

Dlouho jsem se na tenhle koncert těšil, protože Born to Lose jsou moji miláčkové. A konečně ten den nastal. Je 11. srpna a krom toho, že svátek slaví Zuzana bylo hnusné pondělí a ještě hnusnější den v práci. Když jsem se konečně dočkal oné hodiny odjezdu (čili 19.00) tak jsem nabral Petiska a Tomika s Evčou do Sporťáku Opel Tigra kde se všichni museli pěkně mačkat (teda hlavně Tom :o) Vyrazily jsme směr dálnice na Brno. Po menším přehřátí motoru kdy jsme museli topit bylo v kabině šílený vedro. Do Brna jsme dorazili za půl hoďky a já sledoval trasu kterou jsem měl naučenou z mapy.cz. Bohužel co čert (čteno ďábel) nechtěl bylo mi v cestě postaveno staveniště a my jsme se kdesi ztratili. Naštěstí po asi 10 ptání se kde je Yacht klub jsme konečně dostali odpověď od nějakýho typana. Dojeli jsme na místo kde už před vchodem postávalo pár syčáků. Zaplatili jsme vlez pozdravili se se všema známejma a neznámejma a šly se občerstvit nahoru do baru. Bar vypadal poněkud omšele a použitě. Dole už je nazvučeno a tak se sypeme ze schodů dolů do strojvny. V sále to vypadá docela dobře. První kapela Phantoms on fire začíná hrát. Hrají dost rychle a nahlas což je jenom dobře. Myslím, že jsem tam slyšel jeden cover od Billy Idola. Po jejich setu už se chystají hlavní hvězdy večera. Born to Lose. V přestávce jsem vyštrachal poslední money a navštívil merchandizing. Potom jsem se zahnízdil pod podium ještě s pár týpkama a kluci začínají sypat. Ovšem největší nášup začína když se začne hrát "sweet misery". Zpěvak Chris se mi z ničeho nic ocitá nad hlavou a já ho jen tak tak zachytávám s ostatníma klukama. Ztrácím šiltovku kterou se mi nějak nepodařilo najít a tak jsem se smířil s tím, že už nebude. Po asi dalších 3-4 songách mi jí však vrací nějaká hodná brunetka. Tímto zmiňované slečně dekuju :o* Hitovky jako "my life" nebo "anthem" všechny rozhejbali. Chris nechává hodně zpívat lidi. Najednou za mnou přišel Klobi a něco mi řekl. Slyšel jsem akorát "nahoru". Chvíli na něj koukám a pak, když vidím jak chytá Chrise za nohu hned mi to dojde a jdu mu pomoct. Zvedáme singra nad hlavy a neseme ho narukou. Ostatní nám pomáhaj. Zase ztrácím šiltovku. Tentokráte mi jí zachytila nějaká blondýnka. Tímto opět děkuji zmiňované slečně :o* Born to Lose dohrávají, ale mi si vyřveme ještě přídavek po kterém opravdu zkončí. Ještě jsem se s Chrisem vyblejskl, rozloučil se se všema známejma i neznámejma a od Negra jsem si nechal ukrást plakát téhle luxusní akce.

Fotky: here
Klady:
Perfektní atmosféra, Born to Lose
Zápory:
Pekelná výheň v autě
VERDIKT: 10/10