Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

 

S.P.S. - Století Chaosu

05.04.2008 20:23

Tak se mi dostaly do rukou nový SPS a jejich album "století chaosu. Byl jsem hodně zvědavej, protože poslední album "před popravčí četou" bylo hodně dobrý. Zmáčknul jsem Play a začala hrát první skladba "stádo ovcí" která v sobě obsahuje i kratičké intro s odpočítáváním a následným výbuchem. Po té začne konečně hrát melodická kytara s klasicky spskovým textem. Je to taková pomalejší záležitost s hezkým sóličkem. Nic co by vás nějak moc rozpálilo. Za to druhej song "armysong" vás už přeci jenom trošku rozhejbe. Text o válce s hymnickýma mezislokama. Hodně mi to připomíná song "unknow soldiers" od the Casualties. Třetí "poslední" je opět pomalejší záležitostí s textem o drogách. Pátá "korupce" má hodně dobrej začátek s bicíma ke kterým se připojí basa a následně i kytara. Text odsypává dvojhlasně ale refrém je opět nemasný neslaný a trochu mi připomíná Kabáty. "Mrtvý město" je první rychlej song a konečně si trošku zaklepete hlavou. Devátej song "Naše vláda" s krásnou melodií sólový kytary a textem jak jinak kritizující naši vládu, která tam jen chrápe a čte noviny. Zase pomalá písnička. Netrpělivě čekám na zrychlení, ale album rychle ubýha a je tu desátej song "Velkej herec" opět ve středním tempu ve kterém mě k mé nemlibosti opět a zase nechytl refrém. Předposlední zářez "den a noc" je nejpomalejší věcí na albu s akustickou kytarou. Který je ale hodně dobře udělanej a tak mu i odpustím, že tohle album nezachránil od ospalosti. Poslední je znovu nahraná "ruská" s hlášením o obsazení naší republiky sovětskými vojsky. Pokud to mám shrnout na závěr tak album je sice ve velice dobré kvalitě nahráno, ale songy mě moc nerozpálily a kromě armysongu a dne a noci jsem nenašel žádnou písničku která by nějak moc vyčuhovala z řady. Největší mínus bych dal za refrémy ve kterých jsem nenašel žádnou vzpountálnost. Ale jinak je to SPSkovská klasika..

Upoutanost:

Téměř vůbec a po jednom poslechu jsem přešel k jinému albu..

Rok Vydání:

2008

Verdikt:

2/10