Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

 

Monster Squad - Fire The Faith

31.03.2008 18:03

Tahle Kaliformská smečka a jejich druhé album Fire the Faith vydané roku 2007 na labelu Punkcore records nese jedenáct hodně povedených songů. Již první z nich pojmenovaný fire the faith tedy stejně jako deska; vás ohromý skvělím zvukem basy a svou dynamikou vás doslova pohltí. Phylův zpěv nebo spíš křik je stejně bezvadný jako back up vokáli ostatních členů kapely. Nechybí zde ani kytarové sólo. Druhá unmasked a opět razantní basa, která má na tomto cd hodně prostoru. Vypilované sborové vokáli spolu se skvělímy kytarovými rífy vás pěkně nakoupnou do koulí. force fed mi hodně připomíná The Exploited. Takže vypalovačka s pekelným tempem a rychlími krkolomnými vyhrávkami s časomírou jedné minuty a třiceti-osmy vteřin. Další song nesoucí se ve středním tempu you are not alone tedy "nejsi sám" tak jak přišel tak zase odešel a nezanechal ve mě větší stopy. Seperate the lines se skvělímy hlasovýmy backlighty mě hlavně v autě pořádně rozparádí a ani páni policajti nestačí zastavit mě v té krvelačné řeži. The curse a pull me away jsou pomalejšími vály (čteno neultrarychlé), nevadí mi, ale přeci jenom MS jsou pro mě značkou brutální jízdy. Nakonec bych vypíchl song a nightmare to consume, který má velice zajímavý začátek. Pokud žerete agresivní vokály nebo jen tak rádi GTAčkujete po městě vřele doporučuji.

 

Upoutanost:

album které si rád pustím kdykoliv během týdne

Rok Vydání:

2007

Verdikt:

7/10