Vyhledávání


Kontakt

Spáča
Olomouc City Crew

E-mail: deaddeath@seznam.cz

Alba pro rok 2008

16.07.2008 23:16

Nemůžu si pomoct, ale alba která letos vyšla a které jsem měl možnost slyšet jsou pro mě pro zatím spíše zklamáním než čirou radostí. Po slabém albu S.P.S. "století chaosu" (které jsem již recenzoval dříve) se mi do rukou dostali nový K.P.S. (kohout plaší smrt) a jejich cd "duševní výluka" mě opět neoslovilo. Chybí mi potencionální hity. Kapela zdá se mi začíná ztrácet tu svou přirozenost a lehkost jako tomu bylo u debutu "samý nový věci" a nadprůměrnému pokračovately "kurnik šopa". Snad další album ukáže zda-li KPS nezklouznou do vod šedivého průměru, kde se podle mě nachází právě teď nové album.

 

Další kapela co mě bohužel zklamala jsou nový Offspring a jejich fošna "Rise And Fall, Rage And Grace". Je na ní hodně pomalejších věcí na který jsem od nich nějak nebyl zvyklej. Potencionální hit se hledal těžko, ale přeci jenom tam zřejmě je. Po albu "splinter" jsem čekal větší nášup. A to jsme čekali na tuhle desku tak dlouho. Hold stárneme všichni.

Další zklamání v podobě alba "addiction" od SS-kaliert. Není to vyloženě nepovedený, ale oproti předchůdci "dsklation" je to znatelně slabší. Kdyby ovšem "addiction" bylo první tak bych říkal něco jiného. Opet mi chybí potencionální hit. Song který bych si rád pouštěl znovu a znovu. Pryč jsou doby songů jako "ACAB" nebo "fuck off and die".

A teď další rozčarování. Moji miláčkové Born To Lose a jejich new deska "Saints Gone Wrong". Případ jako u KPS kdy; co fošna; to chytlavost písní se sestupnou tendenci. Tam kde mi debut "dreams die fast" vyrazil dech se "saints gone wrong" jen nadechuje z posledních sil. Nejsilnější píseň je stejnojmená jako název alba. Ovšem k hitovce "sweet misery" si nemůže ani přičuchnout.